...when night meets day.

Hello! Today I would like to show you a little bit of what I love most - art journaling. As you surely already know art journal is perfect place for all of your creative experiments. 
Witajcie! Dziś chciałabym podzielić się z Wami odrobiną tego co uwielbiam najbardziej - art journalowaniem. Tak jak zapewne już wiecie, art journal jest idealnym miejscem do twórczych eksperymentów.


Art journal does not require anything specific - you don't have to plan composition, colors, put photo, do journaling etc, but of course you can if you want. And that is why I chose art journal to try combining cold and warm colors by creating two individual pages and connect them with one technique. 
Art journal nie wymaga od Ciebie niczego specjalnego - nie musisz planować kompozycji, kolorów, wybierać zdjęcia, pisać, ale oczywiście możesz robić cokolwiek chcesz. I właśnie dlatego wybrałam tę formę, aby spróbować połączenia kolorów zimnych z ciepłymi. Zrobiłam to tworząc dwie osobne strony, które łączy jedna technika. 

{text: The most exciting moment... when night meets day}
{tekst: Najbardziej ekscytująca chwila... gdy noc spotyka dzień}
The left is painted with Silks, Glimmer Glazes and Glimmer Glams in orange, red, yellow and copper. As a primer I used white heavy gesso from Art Basic line. 
Lewą stronę malowałam Silksami, Glimmer Glaze i Glimmer Glam w różnych odcieniach koloru czerwonego, pomarańczowego, żółtego i miedzianego. Do zagruntowania wykorzystałam białe gesso z serii Art Basics.



Right page is in deep blue because of sprays and paints in colors like Autumn Nights, Sapphire, Raven (Glimmer Mists), Blue Suede Shoes (Glimmer Glam), Precious Stone (Color Bloom) and other beautiful names. And to prime this side of my spread I used black heavy gesso. 
Prawa strona jest w odcieniach niebieskiego, granatowego i turkusu. Wszystko to dzięki mgiełkom i farbom w takich kolorach jak Autumn Nights, Sapphire, Raven (Glimmer Misty), Blue Suede Shoes (Glimmer Glam), Precious Stone (Color Bloom) i wielu innym o nie mniej pięknych nazwach. Tutaj gruntem było jednak czarne gesso. 


But before I started coloring I prepared my texture using modeling paste and many different Art Ingredients glued with Soft Matte Gel. 
Jednak zanim zaczęłam kolorować musiałam przygotować fakturę tła. Zrobiłam to używając pasty strukturalnej i dodatków z serii Art Ingredients. Przyklejałam je za pomocą Soft Matte Gel.



And if it's about the final effect.... I must say I like it, because I realized that two different color palettes can work together very nice. And it's true that the most exciting moment is when they meet together.
A jeśli chodzi o efekt końcowy... Muszę przyznać, że mi się podoba. Szczególnie ze względu na to, że zdałam sobie sprawę, że bardzo różne połączenia kolorów mogą ze sobą dobrze grać. I prawdą jest, że najbardziej interesujący moment to ten, w którym spotykają się razem.




Full list of products used can be found on Mixed Media Place blog.
Pełna lista produktów na blogu Mixed Media Place.





Comments

  1. Just amazing and so inspiring as well!
    Gorgeous spread!

    ReplyDelete
  2. Kasiu, to po prostu arcydzieło!

    ReplyDelete
  3. Och! Jak dużo rzeczy trzeba mieć do skrapbukkingu! Zawsze zastanawiały mnie te dziwne nazwy i "po co to wszystko" oraz "z czym to się je". Nadal nie doszłam do sedna tej tajemnicy. Wiem za to jak zrobić zeszyt, chmurkę i pisać cudowne listy. Na Jurnale więc tylko sobię patrzę i się zachwycam. Podoba mi się. Jedna strona tętniąca energią, druga tajemnicą.

    ReplyDelete
  4. Wow! What gorgeous pages! Love all the texture, shimmer and mixture of colors! Thanks for the inspiration!

    ReplyDelete
  5. Great project. Wonderful colors. Love the structure.
    Very inspiring Anneke.

    ReplyDelete
  6. O_O o cholera czarne gesso ! brzmi i wygląda orgazmistycznie ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts