2014 summary

It's not easy to sum up the whole year in one blog post. Especially if your year was as surprising and varied as mine.
But still I want to put together some of my memories from last 12 months. And if I would have to choose one word that describes my 2014 best it would be...
Nie jest łatwo zsumować cały rok w jednym poście. Tym bardziej, że mój rok pełen był niespodzianek.
Ale wciąż chciałabym zebrać to w całość... kilka najlepszych wspomnień z ostatnich dwunastu miesięcy. Jeżeli miałabym wybrać jedno słowo, które najlepiej opisuje zeszły rok byłoby to: 

{zmiany}

...just because I changed so many things... I decided to live life I was always dreaming about, to do what I love and devote myself to my passion (I don't mind if it will rule my world:). And it works! Destination is still unknown to me, but it's so exciting that I won't stop here.
There is also one song that I could choose as my favorite in 2014. It's nothing special, but reminds me about some decisions I had to make.
...bo zmieniłam tak wiele... Zdecydowałam się żyć tak jak zawsze marzyłam, robić to co kocham i oddać się swojej pasji (nie mam nic przeciwko jeżeli zawładnie moim światem). I to zadziałało!
Wciąż nieznany jest mi ten kierunek mojej podróży, ale wszystko jest tak ekscytujące, że na pewno się tu nie zatrzymam.
Jest też jedna piosenka, którą mogłabym wybrać jako moją ulubioną w 2014. Nic wyjątkowego, ale przypomina mi o pewnych decyzjach które musiałam podjąć.


My favorite color palette:
Moje ulubione kolory:

{source}

Pictures of my favorite moments in 2014.
I kilka zdjęć ulubionych momentów z 2014. Warsztaty we Francji, Polsce, Czechach, Anglii, RPA.

Classes in France:


Poland:

Czech:

England:

South Africa:

Many precious moments with my friends and Figa:
Wiele cennych chwil z przyjaciółmi i Figą:

Amazing places I've been and beautiful people I've met:
Niesamowite miejsca które zwiedziłam i cudowni ludzie których poznałam:



 And some of my favorite works from 2014:
Kilka moich ulubionych prac z 2014:



Many things happened in 2014 but I still believe that 2015 will be even better. Well... I'm sure it will be much better! And I wish you the same :)
Thank you for one more year full of your sweet comments, kind words, emails. Thank you for each visit!
Wiele się wydarzyło, ale wciąż wierzę, że 2015 będzie jeszcze lepszy. No cóż... jestem pewna że będzie lepszy! I tego samego Wam życzę :)
Dziękuję za kolejny rok pełen Waszych odwiedzin, miłych słów, maili i komentarzy!

{source}

Comments

  1. Its been a great 2014 following your blog. I hope 2015 brings you more inspiration and happiness. X

    ReplyDelete
  2. <3 revenez en France !
    xoxo corinne de france ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'll be back this year Corinne :) :*

      Delete
  3. Amen! I bądź mi nadal inspiracją i źródłem dobrej energii :) Pozdrawiam Noworocznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Pozdrawiam!

      Delete
  4. Ahhhh, Kasia - I pray that 2015 will be a good year for you with changes that will make you grow..... it may not always be easy and fun, but I know you will embrace all of the changes that will take place! Lots of HUGS!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Cariena, you' are so sweet. My year wouldn't be that beautiful without you and especially our talk at the airport :) xox

      Delete
  5. A happy 2015 to you. Have loved seeing your wonderful works during 2014 and look forward to more inspiration this year :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Carolyn! Happy new year! :)

      Delete
  6. fantastyczny!!!! zycze 2015 jeszcze lepszego, pelnego niespodzianek i wszystkiego naj :)

    ReplyDelete
  7. Loved your class in Jeffreys Bay...South Africa. You are so talented.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts