Capture the moment.


Hello dear mixed-media experimenters!

I'm sure you won't be surprised if I tell you that I want to share with you my next art journal page. I just couldn't resist, I really love art journals...
And this page is super special to me because I made it in great company with somebody who has changed my life.
And that is what's so amazing about art journals. With colors and textures you can capture a moment in time that you might forget one day. It's like diary but better of course.

Witajcie kochani mixed-mediowi eksperymentatorzy!Wierzę, że nie jesteście zaskoczeni faktem, że kolejny raz dzielę się z Wami moją pracą w art-journalu. Po prostu nie mogę się powstrzymać, bardzo kocham art journale...A ta strona jest naprawdę wyjątkowa, gdyż przygotowałam ją w wyjątkowym towarzystwie. Z osobą, która w krótkim czasie odmieniła moje życie.I właśnie to jest w art journalu najpiękniejsze. Kolorem i fakturą możemy zatrzymać wspaniałą chwilę, która mogłaby nam umknąć. Art journal jest jak pamiętnik... tylko lepszy oczywiście.



I prepared a very simple background with few pieces of papers and White Gesso.Then, I played a little bit with one of my favorite Finnabair's stencils using Modeling Paste. After a few moments I added some embellishments, the picture, doodling and watercolor paints.
I glued all the heavy elements  using 3D Gloss Gel which is the best glue for that kind of things. But to add a little bit of sparkle with Copper Glass Glitter, I used Soft Matte Gel.

Przygotowałam bardzo proste tło z kilku kawałków papieru i białego gessa. Następnie dodałam odrobinę pasty strukturalnej z moją ulubioną maską Finnabair. Po kilku chwilach nadszedł czas na ozdoby, zdjęcie, mazanie i farby akwarelowe. Wszystkie cięższe elementy przykleiłam używając 3D Gloss Gel, który jest zdecydowanie najlepszych klejem do takich "zadań specjalnych". Jednak, żeby dodać odrobinę błysku przykleiłam też brokat, tym razem użyłam do tego celu Soft Matte Gel.


As you can see, it's very simple and based on layering (paints, embellishments and colors).
But I think it doesn't have to be very fancy to be interesting and to help you remember some special feeling, or a moment or even one word that somebody said.

Jak widzicie, moja praca jest bardzo prosta. Oparta na warstwowaniu farb, kolorów i dodatków. Ale myślę, że wcale nie musi być wyszukana, aby być interesującym obrazem moich wspomnień. Pomaga zapamiętać mi pewne szczególne uczucie, a nawet pojedyncze słowo, które ktoś wypowiedział.



Materials from Mixed Media Place:

Comments

Popular Posts