1/30/2015

The view - art journal spread.

"Windows" is the subject of one of my friend's travelling art journal. Wasn't easy to make a page about it, and nothing was coming to my mind for few long weeks until I saw one of the most amazing views ever. 
"Okna" to temat wędrującego art journala Arte Banale. Wcale nie było mi łatwo się w nim odnaleźć i przez kilka tygodni nic nie przychodziło mi do głowy, aż w końcu nagle zobaczyłam jeden z najpiękniejszych widoków w moim życiu.



But now I also know that it's not only about the view, but also about the person who's standing next to me.
Ale teraz wiem też, że nie zawsze chodzi tylko o widok, ale również o osobę, która stoi obok mnie i cieszy się nim tak samo.



As you can see I used one of my new stencils from The Crafter's Workshop - TCW551 Chlorophyll. Whole background was painted with acrylic paints, Glimmer Glaze and scratched using alcohol. Then I also glued few small pieces of paper covered with Ice Resin and used Chlorophyll stencil:
Jak widzicie wykorzystałam jedną z moich najnowszych masek The Crafter's Workshop - TCW551 Chlorophyll. Całe tło pomalowałam najpierw farbami akrylowymi oraz Glimer Glaze, a następnie zdrapałam kilka warstw za pomocą alkoholu. 
Potem przykleiłam kilka kawałków papieru pokrytego Ice Resin i dodałam maskę w ten sposób: 


Ink blending tool is also perfect for dabbing acrylic paints. Especially with stencils when you must be careful as you don't want to add too much paint. Just try.
Have a beautiful, creative day!
Aplikator do tuszy jest również idealny do nakładania farb akrylowych. Szczególnie z maską, gdy chcemy mieć pewność że warstwa farby nie jest zbyt gruba. Po prostu spróbujcie.
Życzę Wam miłego, kreatywnego dnia!

2 comments:

  1. Zawsze z zapartym tchem czekam na Twoje kolejne wpisy i tak strasznie się cieszę, że mogę liczyć na coś pięknego, magicznego i zaskakującego. Fajnie, że jesteś Kasiu!

    ReplyDelete
  2. Mistrzyni moja!
    muszę coś wymyślić, żeby zobaczyć te strony na żywo.
    i bardzo podoba mi się opis. :)

    ReplyDelete

Blog Archive