2/26/2015

"30 mediów" w Warszawie {zdjęcia}

I'm here today to share few beautiful pictures from my last classes in Warsaw. We had great fun! I must admit that "30 media" workshop is my favorite because students are always very enthusiastic, positive and have a thirst for knowledge. It's always a little bit crazy as we always have only 4 (!!) hours, but the atmosphere and energy is simply indescribable. I love it!
Dzisiaj przybywam z relacją w zdjęciach z ostatniego warsztatu w Warszawie. Świetnie się bawiłyśmy! Muszę przyznać, że "30 mediów" to mój ulubiony warsztat, bo wszyscy uczestnicy są zawsze bardzo entuzjastyczni, pozytywni i noszą w sobie przepiękny głód wiedzy. Zawsze jest też trochę wariacko, bo jesteśmy ograniczeni czasem - mamy tylko 4 (!!) godziny, ale atmosfera i energia jest po prostu nie do opisania. Szczerze to kocham!

All pictures were taken by my lovely friend Nowalinka. Thank you :*
Wszystkie zdjęcia zrobiła kochana Nowalinka. Dziękuję Ci!! :*

Just to let you know, I'm not that short! :D Sometimes I was crouching down so all ladies can see what I'm doing.
I tak na marginesie, nie jestem aż tak niska! :D Czasem musiałam przykucnąć by wszystkie panie mogły zobaczyć co pokazuję.


























I want to say huge thank you to all of my students from Warsaw! You gave me energy that I really needed and I hope I gave you some inspiration. :)
Chcę bardzo podziękować moim uczennicom z Warszawy! Dałyście mi energię, której bardzo potrzebowałam i mam nadzieję, że ja dałam Wam za to odrobinę inspiracji :)

p.s. I'm teaching same class, "30 media" in Wirksworth, UK in April. More details here.


1 comment:

  1. Łojeju... Dobrze, że jestem prawie tylko na zdjęciu grupowym ;D
    Fajnie było!!! :D

    ReplyDelete

Blog Archive