2/07/2015

For best memories only.

I know we don't have only good memories, but there's no point of collecting those that are bad. That is why my next art journal is for moments and times that I want to keep forever. 
{Tylko na najlepsze wspomnienia} Wiem, że wszyscy mamy nie tylko dobre wspomnienia, ale przecież nie ma sensu kolekcjonowanie tych gorszych. I właśnie dlatego mój najnowszy art journal będzie tylko na chwile i momenty, które chcę zachować na zawsze.




I painted background with acrylic paints using sponge. Then after drying I decided to add my Stone Rings stencil. I applied 3D Gloss Gel through the stencil and simply sprinkled Primary Elements powders on top of it.
Tło pomalowałam farbami akrylowymi używając gąbki. Następnie po wyschnięciu zdecydowałam się użyć moje nowej maski Stone Rings. Nałożyłam przez nią 3D Gloss Gel i posypałam pudrami Primary Elements.




To add some more colour to the background I sprayed with some of my favorite colors of Prima Color Blooms:
Aby dodać jeszcze odrobinę koloru dodałam mgiełki Prima Color Bloom w moich ulubionych kolorach:



Now it's time to fill it with all of my beautiful memories. I already got plenty, but I'm still ready for more of course.
Teraz tylko muszę zapełnić go najlepszymi wspomnieniami. Mam już kilka, ale oczywiście wciąż czekam na więcej.

9 comments:

  1. Gorgeous Kasia! Love all the texture and mix of vibrant colors!

    ReplyDelete
  2. Looks so good, I want to try it out!

    ReplyDelete
  3. Piękny! Zapowiadają się cudowne chwile warte pamiętania :)

    ReplyDelete
  4. Gorgeous. Love all of the colors you used. I hope you fill it with many happy memories.

    ReplyDelete
  5. Gorgeous !!!!
    corinne de france:-)
    xoxo

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam mixed media - cudeńko... Podziwiam wyczucie smaku, kolorystykę, czuć nutkę orientu. Pozdrawiam,
    Joasia
    Zapraszam: http://scrapbookingwedlugjoasi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam mixed media - cudeńko... Podziwiam wyczucie smaku, kolorystykę, czuć nutkę orientu. Pozdrawiam,
    Joasia
    Zapraszam: http://scrapbookingwedlugjoasi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wspaniale wygląda, muszę się w końcu odważyć na takie zaskakujące połączenia kolorystyczne, takie, które początkowo wydają się "od czapy", a później okazuje się, że to świetnie do siebie pasuje i super wygląda :)

    ReplyDelete
  9. Amazing! Love the gorgeous album covers! Will we get a peek inside the album, too...? :D

    ReplyDelete

Blog Archive