2/24/2015

Most horrible demons {art journal}

Another page in travelling art journal. This time Dryszka challenged me to create something macabre :) However it sounds it was quite inspiring. Maybe not exactly in my style but I found my own way to follow the subject. Something reminded me about few disturbing paintings of Frida Kahlo (1, 2, 3, 4) that became my inspiration.
I kolejna strona w wędrującym art journalu. Tym razem Dryszka postawiła przede mną wyzwanie: miało być makabrycznie :) Jakkolwiek to brzmi to było całkiem inspirująco. Może to nie koniecznie w moim stylu, ale znalazłam swoją drogę by podążać za tematem. Coś przypomniało mi o odrobinę niepokojących obrazach Fridy Kahlo (1234), które stały się moją inspiracją.





{text: What if the most horrible demons are hidden inside us?}
I prepared background using Gelli Plate, acrylics and alcohol to make some scratches. And I must admit that the more I work in art journal the more I love it :)
Przygotowałam proste tło używając Gelli Plate, farb akrylowych i alkoholu to zdrapywania farby. Muszę przyznać, że im więcej pracuję w art journalu tym bardziej go uwielbiam :)






   

   
   

4 comments:

  1. Boska Frida doczekała się rewelacyjnej oprawy....Jak dobrze,ze też mogę nacieszyć oko....

    ReplyDelete
  2. OMG ! magnifique <3
    corinne de france

    ReplyDelete
  3. Niezwykły efekt, absolutnie wspaniały wpis!

    ReplyDelete
  4. znowu mnie zapowietrzyło.
    to był dla mnie najtrudniejszy żurnal, a ty tak przepięknie i poetycko podeszłaś do tematu...

    ReplyDelete

Blog Archive