7/22/2015

Artist Profile in Art Journaling magazine.

Last week in my mailbox I found something that made me really really happy - a new issue of Art Journaling magazine. Few weeks ago I had the pleasure to talk about my passion and how did it all started with Rice Freeman-Zachery. The result is a beautiful 10 page long Artist Profile article in Summer issue featuring some of my art journal spreads. My page is also on the cover.
W zeszłym tygodniu znalazłam w skrzynce na listy coś co bardzo mnie ucieszyło - nowe wydanie magazynu Art Journaling. Kilka tygodni temu miałam przyjemność rozmawiać o mojej pasji i jak to wszystko się zaczęło z Rice Freeman-Zachery. Wynikiem tego jest 10 pięknych stron artykułu z serii Profil Artysty w letnim wydaniu magazynu. Znajdziecie też tam kilka moich stron z art journala, a jedna z nich znalazła się nawet na okładce.



I must say that the whole thing made me feel very special. Some Rice's questions were very thought-provoking and I realised that so far I've been very lucky. All of that made me think that maybe destiny really exists, because some people I met and some situations can't be just a coincidence. 
Muszę przyznać, że cały ten artykuł i okoliczności sprawił, że poczułam się bardzo wyjątkowo. Pewne pytania Rice prowokowały przemyślenia i zdałam sobie sprawę, że jak dotąd mam dużo szczęścia w życiu. Znowu pomyślałam, że przeznaczenie chyba jednak istnieje, bo pewne osoby, które spotkałam na swojej ścieżce i sytuacje, które się wydarzyły nie mogą być przypadkiem.


 Here you can buy this issue of Art Journaling magazine. Soon should be also available at Artist Trading Post.


8 comments:

  1. bravo ! j'aime votre nouvelle bannière ;-)
    corinne de france

    ReplyDelete
  2. WOW, congratulations...I am a big admirer of your work and dreaming about being published once too...- Irma

    ReplyDelete
  3. WOW! SUPER! GRATULACJE!!! Bardzo chętnie bym przeczytała i zobaczyła te cudeńka! :-) No pewnie, że przeznaczenie istnieje! ♥

    ReplyDelete
  4. Oh Kasia, I am beyond happy for you, congratulations! I have found you & your art relatively recently & I have to say it's one of my best discoveries! A happy coincidence perhaps? It must feel like the ultimate compliment, to be published, I cannot imagine..... What a dream come true for deserving you!! C. :))

    ReplyDelete
  5. well done!;) ja tez czasem mysle o wielu zbiegach okolicznosci w moim zyciu....

    ReplyDelete
  6. Kasia, it is so well deserved. I love your work and especially your stencils.

    ReplyDelete
  7. I will be sure to pick up my copy Kasia! How very wonderful for you!! xo

    ReplyDelete
  8. I just had to drop by and say how much I enjoyed the article about you in Art Journaling! Huge congratulations Kasia, it was lovely to learn more about you. I hope you and Jamie are well. Anne x

    ReplyDelete

Blog Archive